top of page
  • De site zegt dat mijn inlog incorrect is, wat moet ik doen?"
    Als de site zegt dat uw inlog incorrect is, ga dan na of alle tekens van de inlogcode op uw inlogkaartje goed zijn ingevuld op de bestelsite. Mocht het nog steeds niet lukken, Klik dan hier onder om uw vraag te stellen! Ik heb een vraag maar wil nog bestellen
  • Na het invullen van mijn gegevens zegt de site dat de kortingsode incorrect is.
    Als onze bestelsite zegt dat de kortingscode incorrect is komt dat waarschijnlijk omdat u deze gegevens automatisch laat aanvullen door uw web-browser. Als u dit doet komt en een spatie te staan in het kortingscode-vak. Zorg dat u voor dat u verder gaat het kortingcode-vak even leeg maakt ook al lijtk er niets in te staan. Mocht het nog steeds niet lukken, Klik dan hier onder om uw vraag te stellen! Ik heb een vraag maar wil nog bestellen
  • Ik heb al meer dan een week geleden betsteld en heb mijn bestelling nog niet binnen
    Bij ons wordt de post op woensdagmiddag en vrijdagmiddag opgehaald van ons fotolab. Na de woensdag of vrijdag dat u uw bestelling heeft geplaatst gaan de 3 verzend dagen in. Heeft u op vrijdagavond besteld dan word deze de woensdag daarop opgehaald door de post. Dan zou het kunnen dat de bestelling de maandag daarop (6 werkdagen) later pas in huis is. Wij willen u vragen nog tot dan even geduld te hebben. Heeft u uw bestelling dan nog nie binnen is er misschiets fout gegaan en wil ik u vragen daar een melding van te maken via de link hier onder. Ik heb een vraag en heb al besteld
  • Ik heb mijn bestelling binnen maar de foto's kloppen niet
    Als uw bestelling niet correct of volledig is aangekomen, zoek dan in de mail even naar uw orderbevestiging en vergelijk uw ontvangen foto's met uw bestelbevestiging. Klopt uw bestelling echt niet, neem dan via de link hier onder contact met ons op. Wij zullen u zo snel mogelijk vervangende foto's toesturen. Ik heb een vraag en heb al besteld
  • Vraag 5
    Enter your answer here

Staat uw vraag hier niet tussen?
 

Klik dan hieronder op een van de knoppen om contact met ons op te nemen.

Zodra wij uw bericht hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om een passende oplossing te vinden.

bottom of page