Veelgestelde vragen
De site zegt dat mijn inlog incorrect is, wat moet ik doen?
Als de site zegt dat uw inlog incorrect is, ga dan na of alle tekens van de inlogcode op uw inlogkaartje goed zijn ingevuld op de bestelsite.
Ik heb al meer dan een week geleden betsteld en heb mijn bestelling nog niet binnen
Bij ons wordt de post op woensdagmiddag en vrijdagmiddag opgehaald van ons fotolab. Na de woensdag of vrijdag dat u uw bestelling heeft geplaatst gaan de 3 verzend dagen in.
Na het invullen van mijn gegevens zegt de site dat de kortingsode incorrect is.
Ik heb mijn bestelling binnen maar de foto's kloppen niet
Als uw bestelling niet correct of volledig is aangekomen, zoek dan in de mail even naar uw orderbevestiging en vergelijk uw ontvangen foto's met uw bestelbevestiging.
Vraag 5
Staat uw vraag hier niet tussen?
Klik dan hieronder op een van de knoppen om contact met ons op te nemen.
Zodra wij uw bericht hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om een passende oplossing te vinden.